|
Nacházíte se zde: INFIK.CZ > Root.cz - Kolize spritů a naplánování operací v nástroji Pygame Zero
Článek je zařazen do těchto kategorií Po?ta?e - Root.cz Kolize spritů a naplánování operací v nástroji Pygame Zero ( 24. 11. 2020 00:00:05 )[39 minut čtení] Dnes si nejprve popíšeme způsob detekce kolize spritů (což je ve hrách velmi často používaná operace) a posléze se zaměříme na popis objektu pojmenovaného clock, jenž umožňuje naplánování (asynchronních) akcí. 1. Detekce kolize spritů v knihovně Pygame ZeroOdkaz na článek _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Komentovat příspěvky mohou pouze přihlášení uživatelé, pokud jste registrovaní přihlašte se, pokud ne, budeme rádi pokud se zaregistrujete Komentáře k příspěvku Příspěvek zatím nikdo nekomentoval, buďte první :-) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Odeslání odkazu na článek emailemDo emailu bude odeslán odkaz na tuto stránku._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
|
|
|